Reklamacje i zwroty

 

 

  1. W przypadku kiedy towar nie działa prawidłowo lub wystąpiła w nim usterka należy złożyć reklamację przesyłając zgłoszenie na adres mailowy siedziby sprzedawcy mojwozek.pl  Odpowiedź na zgłoszenie nastąpi najpóźniej następnego dnia roboczego od otrzymania zgłoszenia.
  2. Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    - imię i nazwisko klienta
    - numer paragonu/faktury
    - datę zakupu
    - model i kolor wózka
    - szczegółowy opis problemu
    - telefon kontaktowy


 
Wymiana i zwrot towaru

1.Zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. Klient może zrezygnować z zakupu dokonanego na odległość, bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru zgłosi fakt odstąpienia od umowy oraz dostarczy zwracany towar do Sklepu nie później niż 14-tego dnia od daty zgłoszenia zwrotu.
 

2.Odstąpienie od zakupu, należy złożyć na piśmie oraz  przesłać je listem poleconym (z potwierdzeniem odbioru) na adres sklepu, najpóźniej dziesiątego dnia od daty otrzymania zamówionego towaru.

3.Zwrot przyjmowany jest tylko wtedy, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, ani nie został w żaden sposób uszkodzony. Towar musi być kompletny oraz oryginalnie zapakowany.

4.Zwracany towar należy zapakować używając takich samych lub podobnych materiałów zapewniających jego bezpieczny przewóz.

5.Koszty odesłania towaru zwracanego ponosi kupujący.

6.Do zwracanego towaru koniecznie należy dołączyć oryginalną fakturę lub paragon.

7.Sklep dokona zwrotu ceny za towar pomniejszony o realny koszt wysyłki 20zł za jeden karton (po spełnieniu wszystkich przesłanek przez Klienta) nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu przez Klienta od umowy.
8. UWAGA - nie będą przyjmowane paczki wysłane na adres sklepu na jego koszt oraz za pobraniem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl